Alla inlägg under april 2010

Av Jennie Penny - 2 april 2010 23:08

Jag vet inte om jag är avundsjuk eller inte, men jag satt och kikade en blogg som handlade om en tjej som bodde och studerade i LA och hon tycktes ha så jekla roligt. Hur mycket partyliv som helst och sol och bad. Jag tror inte jag är avundsjuk på LA, men jag blir avundsjuk på snygga, modemedvetna människor. Jag har en idé om att jag ska bli snygg tills jag åker till NY. Har ingen aning om hur det ska gå till, men jag ska försöka. Bara att saker och ting inte är så där väldans bra just nu. Men jag samlar mod och hopp. Hoppas jag.


Har ju köpt en ny dator i varje fall som kommer att vara perfekt, bara jag hittar vart man stänger av pekplattan på datorn.

Presentation


Dalkulla på vift i Skåneland! Jobbar som Byggnadsantikvarie på Regionmuseet. Skriver om det som intresserar mig, det som väcker tankar hos mig och det som händer omkring mig! Läs och kommentera gärna! Spread the word...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Twitter

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Trevliga bloggar till för att också läsas

RSS

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards